Przeklinający piloci ! (106)

Opublikowany 17 lip 2019
#kapitandariusz #turbulencja
Turbulencja sklep turbulencja.pl
Przeklinający piloci, "komentarz" do popularnego ostatnio na YT filmu :)
plthrow.info/my/wideo/0md1YoXKmJZoY3k.html
Patronite patronite.pl/Turbulencja
Facebook tturbulencja/
Grupa zamknięta groups/491252114713189/
Instagram turbulencja_kapitandariusz

Komentarze

  • Ja myślę że reakcja w 14:23 była jak najbardziej słuszna, takie krótkie ale wyraźne krzyki-komendy ratują życie, sam dzieki takiej zyje/jestem cały. Kierowca auta którym jechałem zaciął sie identycznie ja krzyk hamuj na szczęście dało rade jeszcze ominąć przeszkodę

  • obejrzałęm i powiem tyle, fakt że może to nie jest szczyt jakiegos tam wulgaryzmu czy co, przemocy, ale jednak w swojej pracy, nie chciałbym być tak traktowany, a tak a propo też planuję zostać pilotem, latanie to moja pasja i mam nadzieję, że odnajdę się w tym zawodzie, pozdrawiam ;)

  • Dlaczego to pierwszy oficer miał włączyć autopilota? Kapitan prowadził korespondencję z kontrolą lotów, a więc był monitorujący, i to on powinien za autopilota odpowiadać.

    • Mejmus są różne teorie na ten temat 😀👍

  • 1:50 do sześcianu

  • doskonała odpowiedź na to "przeklinanie" w Enter Air - niestety takie czasy - -moim zdaniem to zmierza do tego, że "obecnie idioci mają być dumni z tego, że idiotami są"... a większość ludzi ma się do nich "dostosować" ... Pozdrawiam

  • Dobra kiedy pojawi sie pierwszy hejt..... Proponuje pisać poniżej.. Pozdrawiam

  • Jest pan super czlowiekiem panie Kapitanie pozdrawiam serdecznie

  • 14:30 Jeśli to jest dla kogoś czymś niestosownym to powiem wam jedno jebnijcie się w te puste główki. :D Osobiście zajmuje się Automatyzacja w Przemyśle i naprawdę trzeba czasem kurwa rzucić bo inaczej nie dociera. Społeczeństwo przez te wszystkie wrażliwości np na soczystą kurwe i inne czynniki totalnie głupieje. Poczytajcie Lewa Gumilowa - śladami cywilizacji wielkiego stepu ;]

  • No i co za problem?...Majster na hucie morde drze ,sztygar na kopalni ,w sejmie morde drą ,ksiądz na zakrystii...iii? Jakiś problem ,że ktoś zaklnął?..Co za ignoranci mają pretensję, którzy w pracy nie zaklnęli..wątpię.!Co za kretyni!!!K...wa!

  • 😀😀😀

  • no właśnie w temacie alkoholu czy ktoś bada pilotów przed lotem lub czy jest jakis system w samolocie weryfikujący trzeźwość i czy jest alkohol na pokładzie oraz co by było gdyby pilot poprosił o małpkę :D Pytam z ciekawości bo na ulicy policja zatrzyma ale na 11tys metrów raczej nie wejdą do kokpitu ze świeczką :D

  • A ten patrzy 😂

  • ma ktoś link do tego nagrania, bo ten niestety jest prywatny

  • ....jest pan Super!!

  • Panie Darek jesteś Pan skończony hahahahahha. Ludzie żyją w jakiejś bańce mydlanej albo maja dużo szczęścia i życie usłane różami.

  • W jakiej linii pracujesz? :)

  • Mój mąż nie pastuje butow...☺️i jest gościem poczciwym jak Pan Kapitan! A na serio,bardzo konkretne16min przesłania do wszystkich ☝🏻❗️☺️

  • Jeśli piloci mają zauważyć swój błąd który może skutkować krytyczną sytuacją albo gorzej...to dla mnie oni mogą się bić w tej kabinie. maszyna ma dolecieć do celu i tyle...dziwne że pasażerów to obchodzi. Nerwowa praca i to normalna reakcja organizmu chyba.

  • Fajny materiał. Pozdro.

  • To przecież powinno być naturalne, że ludzie wymieniają doświadczenia i należy powiedzieć co się myśli, nawet jak jest się niższym stopniem, albo z mniejszym doświadczeniem. To może UTAROWAĆ ŻYCIE !!! Było kilka katastrof, bo pierwszy bał się powiedzieć kapitanowi, że ten robi coś źle. A jeżeli powie i się myli to dowie się dlaczego i w przyszłości nikogo przez to nie zabije. Błąd, złe nawyki, albo niewiedza w lotnictwie to śmierć. Pabie Darku, ma Pan rację we wszystkim co Pan powiedział.

  • Jest na you tube zapis rozmów pilotów z wieżą z 1987 roku , jak samolot się rozbijał . I mimo ekstrmalnego stresu ani razu nie przekleli ! To była kultura ! Ale to był rok 1987!

  • Co do sytuacji że instruktorzy na symulatorze pobierali nauki od Pana, to równie dobrze można to porównać np. do narciarstwa. Tam też instruktor nauczy wszystkiego, bądź wielu rzeczy zwykłego Kowalskiego ale raczej niewiele miałby do powiedzenia gdyby przyszedł do niego pojeździć np. taki Bode Miller czy Hermann Maier

  • Ja nie rozumiem, co niektórzy się tak bulwersują na przekleństwa, przecież to ludzka rzecz. Przekleństwo to tak samo część mowy i języka, jak każde inne słowo, tylko inne funkcje ma. O co tyle hałasu :P

  • Fajnie by było mieć pana jako osobistego pilota, szacun

  • Witam wszystkich. Mam dwa pytania nawet nie odnosnie odcinka. Pierwsze czy piloci moga sluchac muzyki metalowej podczas lotu? A drugie- podczas ladowania boli mnie ucho jakby cisnienie mi rozrywalo. Jak sobie z tym poradzic? Gdzies czytalem zeby zatyczke do ucha wlozyc. Bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam

  • Wolę żeby przeklinał i bezpiecznie doleciał, niż dystyngowanego angielskiego lorda mówiącego RP który rozbija samolot przy starcie.

  • Ich angielski jest taki sam ”perfekcyjny" jak pana pilota z powyższego filmu. I jak widać bywanie w wielu miejscach niestety nie pomogło w tym przypadku

  • Około 6:20 mówisz o wznoszeniu i górach. Ja poczatkuje z motolotnia miałem dwa loty start lądowanie przeprowadziłem się w góry jest lotnisko będę kontynuował naukę ale i tak mnie ciekawi jedna rzecz.. Czy np wznosimy się pod danym kontem to czy czuć np ze omijamy górę. Czy jest różnica ciśnień wiatru itp. Może w dużych tego aż tak nie czuć ale czy po prostu nad górami coś się dzieje więcej niż na nizinach :) Dużo lotów udanych. Pozdrawiam :)

  • Ciekawe kogo obwiniali by Ci z komentarzy jeśli pilot doprowadziłby do katastrofy. Krzyczeli by że kapitan nie zareagował. 😕 Panie Dariuszu świetny kanał, wysokich lotów !

  • Każdemu się zdarza i chyba w każdej pracy lub profesji bo życie jest życiem a nie pisanym scenariuszem

  • W większości się z Panem nie zgadzam. Patrząc z dystansu ta sytuacją nie powinna mieć miejsca. CRM nie istnieje

  • Ja bym prosił żeby Pan się odniósł do samolotu boeing 787 lini Norwegian lot z Fiumicino któremu rozpadł się silnik. Szczęśliwie wylądował. Nowy samolot i tak poważna awaria ??

  • Bardzo lubię Pana słuchać Panie Kapitanie;)

  • Dla kontrastu proponuję zobaczyć wypowiedź "Mentour Pilot" o tej rozmowie. Tak, aby zobaczyć różnicę.

  • Wypowiedź się na temat lin enter air

  • 12:30 'nie myli się ten, kto nie robi bledow' ~ Paulo Turbulencjo :D

  • Wyważony kulturalny i bardzo rzeczowy komentarz. Dziekuję. Miło Pana słuchać.

  • Co tu jest normalnego ? Chyba że mają wyprane mózgi !

  • Nie. Przeklinanie nie nauczy pilota prawidłowej reakcji na tego typu sytuacje. Polecam posłuchać co na ten temat powiedział mentour pilot plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html

  • plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html Tutaj zgoła inny komentarz do tej samej sytuacji. Ciekawy jestem jak Pan się ustosunkuje do tego? Nie jestem pilotem, ale wszędzie wszyscy mówią o tym jak CRM jest ważne w lataniu.

  • Przeklina sie żeby podkreślić moc wypowiedzi essa

  • Nie przeklina ten który ma życie bezstresowe. Żebyście mieli pojęcie jak lekarze zucaja przekleństwa podczas czynności które nie idą zgodnie z planem. Nie czepiacie się pilota który ma setki osób na pokładzie...

  • Odezwał się ktoś kto powinien i wie o czym mówi. Bo te komentarze cywilne to parodia. A osobiście afery nie widzę. Normalne zachowanie.

  • Dlaczego samoloty nie łatają nad biegunami ? Pozdrawiam

  • Zaklina Pan rzeczywistosc... i prosze niech Pan skasuje nieprzychylne komentarze, tak jak Pan to robi...

  • Pilot to nie jest sprzątaczka z Ukrainy (z całym szacunkiem), którą można zwolnić i zaraz zastąpić inną, tylko cenny specjalista, o którego nie jest łatwo. Ludzie faktycznie mają wyobrażenia ze swojego małego świata i swojej g*wnianej pracy za minimalną krajową, z której boją się wylecieć za krzywe spojrzenie na szefa/klienta.

  • Panie Darku, podziwiam cierpliwość w tłumaczeniu ludziom oczywistości na poziomie dziecka z wczesnej podstawówki (fragment o instruktorach). Niektórzy to chyba faktycznie z choinki się urwali. I to takiej w środku lasu.

  • Prosze sie nie przejmowac glupimi komentarzami, ja Pana ogladam i lubie, interesujaco opowiada a to najwazniejsze. Jest Pan soba widac. Pozdrawiam z Hamburga.

  • Bardzo ciekawy materiał i chyba bardzo dobrze wytłumaczone jest to co słychać na tym materiale

  • Ja nawet nie słucham tego wykładu,bo i tak wiem że wszyscy klna jak szewcy,a piloci jeszcze wiecej 😂😂😂😎

  • Dziękuję za film, super.

  • Ci co maja problem z tym nagraniem z LiveATC niech posłuchają sobie kierowców na CB...

  • plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html

  • Trochę z innej, bardziej krytycznej, strony: plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html

  • Bardzo miło posłuchać Pana Kapitana. Pozdrawiam

  • To,że bluzga i zmusza kogoś do myślenia to i bardzo dobrze. Niestety wielu rodzonym, zwłaszcza po 89 się coś wydaje. A prawda jest taka,że w d...byli i g..widzieli. Mnie ciekawi to,po co w ogóle to upubliczniono i za ile? Pozdrawiam Pana Kapitana i podziwiam za wytrwałość w tłumaczeniu rzeczy oczywistych.

  • proszę kandydować na Prezydenta, serio

  • Zauważyłem, że często najwięcej do powiedzenia i komentowania mają osoby, które nigdzie nigdy nie były, i nie wiedzą za dużo o jakiejś sprawie.

  • Panie Darku, bardzo się cieszę, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią myśleć i patrzeć na świat tak jak Pan.W tym się zgadzamy. Osobiście z własnego doświadczenia zawodowego (nie lotniczego) mogę powiedzieć, iż wolę aby ktoś od razu wskazał mi błąd, nawet dosadnie, niż miałby próbować być kulturalny. Dosadne zwrócenie uwagi na coś pozwala nam to lepiej zapamiętać - przynajmniej ja tak uważam i sam tak postępuję jeśli istnieje taka konieczność. Jesteśmy ludźmi, popełniamy błędy, mamy swoją cierpliwość i czasami jest konieczna taka a nie inna reakcja. Pozdrawiam i dziękuję za kolejny rzeczowy film.

  • Powiem tak. Pracuje w branży gdzie też nie szczedza słów gdy wydarzy się coś niepożądanego, mniejsza z tym jaka to branża. Na początku czułem ogromny niesmak do osób które dość "dosadnie" reagowały na czyjeś głupie błędy. Teraz z perspektywy czasu wiem że miało to jakis sens gdyż tego błędu więcej nie popełnie ze względu na to że nie byłem w tym momencie glaskany po główce słowami "nic się nie stało". Moim zdaniem społeczeństwo robi się po prostu "miękkie"...

  • Dla 94 osób jesteś skończony Dariuszu 😂🤣😂

  • ma Pan sympatyczny grymas twarzy przypominajacy mi redaktora Max'a Kolonko pozdrawiam 😉

  • Ludzie to naprawdę mają ogromny ból d*py o zwykłą pierdołe 🤣 Każdy powinien mieć prawo mówić tak jak chce a nie jak inni chcą

  • 1:15 jak w kulturalny sposób powiedzieć w "w dupie byłeś gówno widziałeś". XD

    • Był Pan u schyłku układu trawienno-wydalniczego i ekskrementy Pan widział.

    • W pupie byłeś kał widziales.

  • Niestety to przykre co Pan mówi. Pokazuje roznice między światem wschodnim a zachodnim. Zobaczcie co na ten temat mówi Mentourpilot.

    • @kantalarski Ale co jest przykre, że to normalna rzecz, że ludzie korzystają z ekspresyjnej funkcji przeznaczonych do tego części mowy?

    • I jeszcze misiek żadnego problemu nie widzi. Tragedia.

    • plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html

  • "Nie myli się ten, kto nie robi błędów"- kapitan Dariusz 2019 :D

  • Mądrze, dojrzale, normalnie. Pozdrawiam.

  • doooooooooooobre te akcje na symulach :)

  • ile ludzi tyle charakterow i itd brawo za opanowanie... pozdrawiam pana tak trzymac... pan jest po prostu soba..!

  • świetne podejście, uczciwe i życiowe.

  • Trochę młody się zamotał i zawiesił :) Ale od tego są ćwiczenia i symulatory.

  • Samo życie 🤗😎

  • Zgadzam się z Panem. Obejrzałem ten i następny filmik, jak również filmik Mentoura i dałem mu znać, że różnica w tonie i typie wypowiedzi między językiem polskim a angielskim jest ogromna. Pozdrawiam!

    • Nie jest ogromna. Tłumaczenie jest całkiem sensowne i jeszcze bardziej pokazuje jak beznadziejne było zachowanie kapitana.

  • Szanowny Panie Kapitanie oni są znawcami od wszystkiego i od niczego zarazem a pewnie poziom angielskiego jest na poziomie tłumacza google niech zobaczą jakie kwiatki były z peło w komisji europejskiej i niech zobaczą na angielski donka to dopiero wstyd i krew z uszu ..

  • plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html Gość też pewnie jest pseudoekspertem. Ciekawe, że wszyscy poza Polską widzą problem w tym jak zachował się CPT względem F/O, a w Polsce wszyscy mówią, że jest super i tylko mu się wymsknęło. Dramat.

    • Zgadzam się - dramat. Ciekawe ile razy misiek z turbulencji tak najeżdżał na swoich kolegów. Skoro uważa, że to całkiem normalne.

  • Panie Darku, Pan "mnie" imponujesz nie tylko wiedzą ale i podejściem do życia. Gratuluje normalności. A zdaje mi sie że w dzisiejszych czasach to cnota. Pozdrawiam z Krakowa.

  • Jeśli uważa Pan, że piloci i kontrolerzy w Polsce znają angielski tak dobrze, to zapraszam do szkoły! Bo niestety ICAO level 4 to nie jest perfekcyjna zajomość języka. To jest trochę lepiej niż dukanie. Jeśli chodzi o takie zachowanie to w żadnym przypadku nie jest to usprawiedliwione - czy był to lot szkoleniowy czy nie. Zupełny brak profesjonalizmu i kultury.

  • jak zwykle poziom rozsądku, normalności i zdrowego ludzkiego widzenia swiata powoduje, że wraca mi wiara w ludzi.

  • raczej przeszli szkolenie żeby wyłączać mikrofony

  • Też bym się wkurwił jak by ktoś zagrażał 250 osobą na pokładzie a przy okazji mojemu pozdrawiam

    • @H4x0 telefon podpowiada mi jak 2 oficer hihi

    • Osobom* Zgadzam się 👍

  • Polecam kanał >jest po Angielsku ale jest podobny i także bardzo ciekawy.

  • Panie Kapitanie;) mam pytanie odnośnie tego, dlaczego samolot przy starcie na pasie, skręca delikatnie w lewo???

    • Czarny Bambo żyj sobie we własnych urojeniach, nie ma na to rady.

    • @Olasek piszesz ze nie ma, a za chwilkę ze jest 😌😌hahah

    • @Olasek haha chyba się urwales z choinki...Musisz odrobić lekcję...To że tak jest to ja wiem na pewno, tylko pytam dlaczego tak jest...Więc wyluzuj...

    • Czarny Bambo żadnego takiego celowego skrętu nie ma. Za innym razem nie zobaczysz skręt albo zobaczysz lekki skręt w prawo.

  • "Nie nie nie. Zostaw VNAV i 100. Nie zmieniaj tego bo... (...), lecimy 100. LNAV VNAV mamy i niech tak zostanie. itp. itd" Naprawdę da się inaczej bez konieczności bycia burakiem. Belka więcej na ramieniu nie zwalnia pilota do zachowywania się jak cham i prostak w stosunku do drugiego człowieka.

  • Wporzo chopek je żeś! Mądrze prawisz, przeważnie tyn kto hejtuje przeklinających sōm przeklino jak przisłowiowy szewc. Też Cie pozdrawiom i spokojnych lotōw.

  • To może posłucha Pan opinii specjalisty z wieloletnim doświadczeniem (kapitana i instruktora): plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html i odniesie się do tego filmu. Moim zdaniem zachowanie kapitana nie było normalne. Moim zdaniem kapitan to cham i moim zdaniem powinien zostać upomniany. A jeżeli nie radzi sobie z emocjami to może powinien zostać przeszkolony lub ostatecznie zmienić pracę. I proszę nie tłumaczyć takiego zachowania kręgiem kulturowym lub trudnym kapitanem.

    • ewgron zgadza się, cham

  • To tylko pokazuje, że w świecie niewielu autorytetów, kapitan statku powietrznego nadal jest autorytetem i oczekuje się od niego że będzie nad-człowiekiem... ;) Tyle samo startów ile lądowań Kapitanie

  • Rozumiem racje Kapitana, ale radze obejrzec komentarz na ten sam temat zrobiony przez "Mentour Pilot". Mysle ze jest bardziej adekwantny do sytuacji opisanej w dyskusji.

  • Według mnie jeśli te nagranie miało miejsce podczas lotu to zachowanie kapitana było skandaliczne i powinien zostać natychmiast zdegradowany na kierowcę PKSu. Absolutnie nie chodzi mi o przeklinanie, ale o relację między nimi. Kapitan z wielkimi pretensjami opieprza drugiego z tonem głosu jak nauczyciel z poprawczaka. Takie zachowanie już kilkadziesiąt razy zabiło setki osób, ponieważ potem w sytuacji, kiedy wielki nieomylny kapitan popełni błąd 2 pilot może bać się odezwać i zbyt długo zwlekać. Twoje zachowanie to coś zupełnie innego. Była sytuacja, w której trzeba było wyraźnie wydać polecenie, sama atmosfera nie była napięta, 2 wyraził swoją "opinię" a nie bał się nawet słowem odezwać. Dodatkowo kapitan niepotrzebnie stwarza nerwową atmosferę, której nie było u Ciebie, a która może tylko zaszkodzić. To też dlatego wyciekło nagranie z tego samolotu, a nie z śmigłowca TOPRu gdzie dwóch starych kolegów o wiele ostrzej DYSKUTUJE na temat aktualnych, czy przyszłych działań.

  • plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html Kapitan powinien ponieść konsekwencje, on nie jest właścicielem samolotu, żeby do drugiego pilota mówić "co ty mi tutaj kręcisz".

  • Bardzo madrze :) czasem jak sie poczyta nienawistne komentarze trolli w polskiej sieci to mozna sie poplakac a tu kulturalnie i na temat, bez wdawania sie w dyskusje z idiotami :)

  • No prosze. Ciekawe. Inny pilot, training captain 737 z 18-letnim stazem mowi z kolei, ze takie zachowanie w kokpicie jest niedopuszczalne i podaje wiele powodow. Zainteresowanych odsylam na kanal Mentour Pilot. Jak widac, co fachowiec, to opinia. Ja np. kompletnie sie tutaj z panem nie zgadzam i jak widac nie tylko ja.

    • @davidtsw Rozumiem Twoje podejście, pełna zgoda.

    • @Sławek B. Tylko ze tu nie chodzi o samo przeklinanie. Malo mnie obchodzi slownictwo jakiego uzywaja piloci w rozmowach miedzy soba w kokpicie. Ale jest cos takiego jak atmosfera w pracy a przede wszystkim CRM. Taki ton kapitana do FO nie sluzy raczej dobrej wspolpracy na reszte lotu i w przyszlosci, a takie zachowanie juz sie przyczynilo do katastrofy kiedys. Jest dla mnie szokiem, ze tak doswiadczony pilot jak autor filmiku tak bagatelizuje sytuacje. A to, ze niewielu ludzi nie zgadza sie z Turbulencja wynika mysle z faktu, ze ludzie traktuja pilotow jak bogow. Wydaje im sie, ze to sa wszystkowiedzacy nadludzie i ich podziwiaja. A w tym przypadku nie chodzi o umiejetnosci pilotazu, ale o odpowiednie podejscie psychologiczne do tematu i nie trzeba byc pilotem zeby wiedziec, ze takie traktowanie wspolpracownikow, a tym bardziej podwladnych jest karygodne. Ale wiekszosc tutaj komentujacych pewnie nie wie co to CRM i jak sie odnosi do tematu, nie oglada innych kanalow innych pilotow i przyjmuje to co tu uslyszy za prawde objawiona.

    • Dziwi mnie, że tych niezgodnych na tym kanale jest bardzo niewielu. Schamiało nam społeczeństwo i to bardzo. Niestety widać to wszędzie. Nawet u miśków kapitanów.

    • davidtsw są dwa punkty widzenia, tez uważam ze to skandaliczny język w kokpicie

  • plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html Mentour Pilot ma inne zdanie i Ja uważam tak samo , kapitan zachowałsie nie odpowiednio :/

    • Niestety polska mentalność.

  • #kapitandariusz bardzo prosiłbym się do odniesienia do poniższego vloga. Nie zgadzam się z tłumaczeniem zachowania kapitana lotu enterair, który probuje Pan wytłumaczyć, bardziej skłaniam się do opinii @MentourPilot. W profesjonalnym świecie lotnictwa nie powinno być miejsca na takie nieprofesjonalne zachowania. Pozdrawiam plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html PS. Cóż, powyższe zachowanie kapitana nie umknęło uwadze pilotów z innych krajów, w tym instruktorów z długoletnim stażem, niestety.

  • Porządny oficer to taki, który jak opi...oli to jest to zaszczyt. Oznacza to, że dosadne zwrócenie uwagi przez oficera jest jak najbardziej zasadne i niesie ze sobą naukę, a podwładny godnie przyjmuje krytykę, wyciąga wnioski i nie popełnia już więcej tych samych błędów. Wówczas buduje się bardzo trwałe wzajemne zaufanie i szybko nabiera się perfekcji.

    • Tyle, że w przypadku latania ten podział jest bardziej symboliczny i obydwaj piloci powinni być sobie równi.

  • Przekleństwo na ulicy, w sklepie to co innego jak ktoś obsługuje wielki samolot z dziesiątkami / setkami osób kilometry nad ziemią. Tu liczą się sekundy i perfekcja. Uczeń się pomylił, to trzeba go szybko poinformować, a nie spokojnie rozpoczynać rozmowę. Uczeń po takim czymś zapamięta to do końca życia, gdyby kapitan spokojnie by to powiedział, to pewnie uczeń dawno by zapomniał o czym była rozmowa.

  • Bez sensu usprawiedliwiac takie sytuacje, szkoda ze stara mentalnosc wciaz obecna, szkoda mlodych FOs w Polsce... uczcie sie lepiej CRM i mniej emocji a wiecej kultury. Kto chce wiedziec jak powinno sie postepowac w takich sytuacjach, posluchajcie lepiej kolege ze Szwecji: plthrow.info/my/wideo/l5lkmny0lK2Gfas.html a co do samego przypadku z Enter to zostalo to ocenione jako "abusive" i slusznie, filmik tutaj: plthrow.info/my/wideo/rWePmamvu5eNhoE.html niestety tacy ludzie stawiaja Poske w bardzo zlym swietle na zachodzie i dalej jestesmy postrzegani jako kraj nieco dziki do wspolpracy. Mam nadzieje ze temu z Enter cofna MCC za cos takiego, nie potrzebne nam buraki za sterami, niech lata sam na Cessnie jesli w zalodze nie potrafi. Wstyd.

  • ja odniosłam wrazenie ze pierwszy oficer jest niedoswiadczony- swiezy w zawodzie :-) i mąci :-)

  • Miło posłuchać głosu rozsądku

  • Siema. Przecież to normalna rozmowa kur... była.

  • Po filmie poszła na moim kompie reklama Emirates :)))